bloggar igen !

japp nu är jag här igen. det va längesen sist nu! och efter att jag har läst ala andras bloggar där alla försökte få tag på mig så måste jag bara påpeka att jag faktiskt hade glömt min mobilis i min jackficka som hängde i min hall. medans jag sov över hos robin. men men.. dom fick ju tag på mig iaf! =D

reggea vällen ordnade sig tillslut och det va jävligt soft om ja får säga det själv :P och mina med - reggaeare håller nog med mig till fullo! ;) dock mådde man ju inte sådär mega bra efter ett tag men aa de va ju bara att vila å sen " påt igen" såatt säga.. :P riktigt trevlig kväll som ja hoppas vi ska göra om!! :D

image128
image129

Hassan och Achmed


Idag har det inte hänt så mycket. robin åkte tillbaka till uppsala. å nu är det dags för slutövning så han ska ut i fält i två veckor tackarn. men nu är det bara 5 veckor kvar tills han slutar. helt stört! ja fattar liksom ingenting! men nu har vi iaf bestämt vad vi ska göra för att fira 2 år.  augusti blire utlandsresa!  :D då har för hoppningsvis båda jobbat så då har man pengar! och jag fyller ju år i juli också så det är ju bra det med :P  men som sagt allt hänger ju på att ja får jobb!  funderar starkt på tunisien! =) vi får väl se!  fast först blir det cypern med flickorna! :D LÄNGTAR!!!

image130



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0