grrrrrrr!

aa idag varnar jag er! detta är INTE min dag! USCH allt har bara gått käpprätt åt helsinki. först får ja GÅ till skolan i äckelväder sen är det skit lektioner fram tills lunch när det är as äcklig mat. jag va skit hungrig efetrsom ja inte han käka nån frukost men eftersom det va så snuskig mat så fick det räcka med två hårda mackor. sen börjar ja må jätteilla och så fortsätter det. Kollar sen på en film på svenskan som är svart vit fast detn egentligen skulle va i färg! sen är det företagsekonomi där ja får tillbaka provet vilket hade gått pissdåligt. Sen plågar man sig igenom en hel lektion och när klockan äntligen är fyra och man får gå hem. ja då händer det värsta. jag är påväg hem och så kommer det en bil och skvätter ner halva mig med brunt äckligt snuskvatten!!!!!!!! ja skrek och pekade finger. ja vet att den apan såg att han hade skvätt ner mig men ja fick fan inte en endaste ursäkt. Ja hade fan slagit ner honom om ja hade fått tag på han!! a det va verkligen grädden på moset!! FYFARAO!!! aa detta va verkligen inget positivt inlägg men jag har lite svårt för att vara positiv just nu!! GRRRR!!!
'
aja "bara" fyra dagar kvar till helg nudå!! då blire reagge kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0