Lööööööördag

jag är hungrigast av hungrigast. bara så ala vet. ja fattar egentligen inte varför. va inte sååå längesen ja käkade frukost. kanske hhar mask i magen? nej usch..
Jag sitter nere på pappas jobb nu jag. Och jag vill bara meddela till resten av världen att idag har anna vart planetens duktigaste lilla person. jajjamensan. Just för det att jag faktiskt har städat både på knaus och på fast IDAG.
robin skulle ju göra högskoleprovet så det blev till att gå upp kl 7(!) på en LÖRDAG! usch. men aa ja bestämde mig för att åka iväg å städa så man fick skiten gjord.! städade på ynka 2 h hos knaus! rekord!  fyfarao va ja hatar städning... men aa.. man får ju pengar och det är ju en bristvara i mitt liv annars.

Snart ska jag masa mig hem. för ja och pappa ska ut och övningsköra. vi får väl se hur det går haha. de va skit längesen sist juh.

Ikväll blire hem till louise på wii - kväll med alla polersarna :P det ska bli kul !=)

just nu vill ja ha en GLASS!!! ITALIENSK GLASS  har svävat framför mina ögon enda sen ja vaknade i morse. Bara så att alla vet. Ja menar det är ju verkligen SKIT intressant att veta det. Usch va meningslöst allt detta är :P

image122

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh, nu blev ju jag också apsugen på glass!

2008-04-05 @ 12:52:51
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0