Lördag

denna dag startade tidigt vill ja lova! redan kvart i sju (!) krälade jag mig upp ur sängen. det började med en promenix med jycken.. sen frulle och efterdet masade jag mig motvilligt iväg till knaus där en tvåtimmars härlig städning väntade..
image134


Efter det bar det iväg hem igen. där det dushades , käkades lite lunch, packades och sedan dök lilla bror erik upp föratt skjussa lilla mig till den lilla stationen där det lilla tåget skulle ta mig till STORA stockholm!
jajjemenan. alldeles ensam satte jag mig på tåget. Tänk.. lilla yra jag!

Japp.väl framme i stockholm blev det yra runt lite på centralen och sedan vidare med nästa tåg mot uppsala. Och där står lilla sötnosen och väntar på mig på stationen ^^

Sen hem till johan, handla, baka och käka pizza för att sedan avsluta med film och naturgodes :P mumma med myskväll! dock endast jag och jhan och karin. Robin va ju tvungen att åka hem till sitt lilla bo. =)

riktigt trevlig kväll iaf. kollade på en as bra film också! In to the wild! handlade om en... nej förresten ja orkade inte. se den bara helt enkelt! =) den va jättebra!


image135


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0