Onsdag

japp då kan ja berätt anledningen till varför ja va så enormt glad igår! :P jag fick nämligen då reda på att jag ska bli faster!! =) min mongoliska lilla bror ska bli vuxen och få BARN! det är liksom helt konstigt för mig. Johan har ju altid vart en jobbig liten retsticka. och nu ska han heltplötsligt bli pappa! a men ja är iaf helt sjukt glad åt detta!! :D:D
barnet beräknas komma den 4:e november tydligen. så jaa. det är ju ett tag kvar. längtar som bara den =)
image124




Just nu sitter ja hemma hos steen. Tänkte att ja skulle va lite snäll och komma hit med en påse marknadsnougat tillden lilla sjuklingen!

Skoldagen har inte vart nåt vidare alls! trotts att det är onsdag och vi slutar redan vid ett så känns dagen oändlig! plus att den sjuka lilla gerd fortfarande inte har vart i skolan! :,( men ja läste precis i hennes blogg att hon nog dyker upp imorgon så det är ju bra! :D

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0