smoothie

image107
jag väntar på att du ska komma hit med en smoothie nu maggan! ;D

Kommentarer
Postat av: Maggan

åh förlåt ja trillade på vägen och fick åka til sjukhuset o all smotthie blev snodd av en som jobbade på ambulansen, jag misstänker att hon var massmördare så när jag var klar på sjukhuset spionerade jag på henne för att försöka få tillbaks smoothin. Och då plötligt kom hon på mig preciiiiiiiiiis innan hon han mörda ett helt gäng med maffiamördare, vilket ioförsej hade vart bra fall hon gjort men iallafall så gav hon tillbax smothin men sedan ongrade hon sej och hällde den i mitt hår istället och jag blev jätteledsen och började gråta och sprang hem och tog en dusch, men hon följde efter mig o de blev värsta fighten men eftersom jag är så stark så slog jag till henne och hon dog nästan men istället hamnade hon på sjukhus och ja va tvungen att åka o hälsa på henne så ja hann tyvärr inte komma med din smothi! förlåt!

2008-04-02 @ 15:59:06
URL: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0