suck.

jaa nu får man ÄNTLIGEN blogga igen :P som ja har längtat! =) så nu kan vi alla stilla våran hunger efter att få skriva =)

ja idag är det onsdag och jag har fortfarandeinte varit i skolan en enda dag den här veckan! suck ja trodde aldrig att jag skulle längta efteratt gå till skolan!! ´men det gör jag faktiskt nu. inte till lektionerna iof men till kompisarna! alla är ju i skolan utom jag som sitter här hemma. har haft feber måndag tisdag men idag är den faktiskt borta. dock är typ hela mitt huvud fyllt av snor och halsen som sandpapper. men imorn ska ja banne mig till skolan!!! ja hatar att va sjuk! har ju vart det av och till i flera veckor nu! usch!!!

Jag var på sjukhuset i måndags med.. Skulle ju kolla upp min mage som jag har haft så ont i de senaste veckorna. och det va tydligen magkatarr! japp.pga. att jag stressar för mycket tydligen! och det har ja banne mig bara skolan att tacka för! ska fan stämma dom!! grrr.. a och i tisdags var jag också på sjukhuset.. skulle ta prover för ja har vart så himla trött som senaste månaderna. och det va fan det värsta ja har vart med om!!!! ja trodde hon skulle ta ett blodprov å att det räckte med ett sånt här rör >>image105

men NEJ minsann!! plodprovstanten håvade ju upp 6/7 stycken!! å ja bara; GAAAH!
"oj ska det va så många?" å den elaka tanten bara; "mmmmmmmmmmm"
a ja trodde verkligen ja skulle dö. hon tömde ju mig på flera liter blod!!!! typ.. ;) a det va iaf en riktigt otrevlig upplevelse!!!
vi fårla se sen vad det blir för svar på proverna.

suuck va ja vill vara frisk nu! ja dör av rastlöshet. jag vill ut i det fina vårvädret! har ju suttit inne i tre dagar nu!

men jag ska se tillvatt bli frisk, frisk, frisk, som en liten fisk!! ;) ja lovar maggan! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0