Äntligen

Äntligen har jag fått bilderna från emma, så här kommer en liten update om gårdagens bravader.


Erik hittade min didgeridoo ( vet inte hur det stavas) . den tyckte han iaf va JÄVLIGT rolig. tycker nästan synd om den lilla saken haha



hahaha någon i sälskapet sa någt till malin som hon tyckte var väldigt genant uppenbarligen med tanke på den rodnaden i fejjan hahaha! kan ju bara jämföra med handen! ;D malin kommer antagligen döda mig när hon ser detta men det är det värt! ;P hon blev iaf rejält mobbad kan ja lova haha. och det gjorde ju inte rodnaden bättre direkt



Försökte även denna gång få till en bra rökbild men som vanligt gick det åt skogen. kan ju också lägga till den detaljen att jag fasen i mig ser ut som en halvdöd fisk eller nåt.! men den bjuder jag på ;)


två sjukt smarta tjejer som slår sina sjukt smarta huven ihop. hur slutar det då?

jag och gerd e snyggast på planeten. detta är förresten påvägen hem från hamnen tror jag. där det verkligen var så mega ovärt att vara. kom bara dit och vände igen haha jag är iaf glad för att jag inte köpte nån biljett! usch


snyggast i världen


en jävligt kul kväll i vilket fall. och energi hade vi allihop så det sprudlade om det! speciellt Emma tror jag haha! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0