Värsta kvällen någonsin!!

Ja.. vad ska man egentligen säga? Att det var den sjukaste kvällen någonsin? Ja så kan man nog kalla det. Fattar nog fortfarande inte vad som har hänt.  Kvällen började jättebra. Förfest här. satt och groggade, rökte vattenpipa och hade det jättetrevligt verkligen. Sen började det närma sig utgång så vi tänkte cykla ner till stan. Vilket var det värsta vi kunde göra!
Emma åkte ner vid en trottoarkant och det tog tvärstopp med cykeln. Jag  såg inte själv precis när hon ramlade , vilket jag nog ska vara glad över. jag och Malin tvärstannade självklart och när vi sprang till henne så blödde hon som bara fan. Tänkte först ringa ambulansen eftersom jag nästan va säker på att näsan var bruten eller att tänderna var utslagna eftersom det blödde så. Emma bara skrek och ingen av oss viste vad vi skulle ta oss till. Det var verkligen det värsta jag har varit med om! Men vi kunde iaf sedan konstatera att ingen näsa va bruten. hon hade slagit i den rejält och hon har två jack i näsan och lite flisor av tänderna är borta. Hon hade sån jävla tur i oturen på ett sätt. Det kunde verkligen ha gått så himla mycket värre! Hon kunde ha spräckt skallen eller vad som hellst!  Nu har hon en svullen fläskläpp och svullen näsa. Men det kommer ju iaf försvinna. Och hon mår okej! vilket som är hela huvudsaken!  Fick skjuss hem av marcus som bara av en slump åkte förbi och såg vad som hade hänt! Så nu ligger hon hemma nerbäddad. Har inte pratat med henne något idag. Kan tänka mig att det är värre idag. och det gör nog ondare också. Men hon lever och det är huvudsaken!!  Och hon ska ju vara glad att det fortfarande är sommarlov. Tänk om det hade varit skola imorn!  Lilla söta underbara Emma.. Varför skulle det hända? Men som sagt. Det kunde ha gått så himla mycket värre.   tack gode gud för att det är okej med dig Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0