bilder

 Är inne på den stationära nu så nu kan jag lägga in lite bilder så nu passar jag på så nu kommer en litten update om vad som har hänt i annas liv dom senaste dagarna. Vad har jag gjort?


jag har fått rosor av min finaste, för jag hade namnsdag :)


har vart ute med världens gosboll i all den härliga snön, som dock inte fick ligga kvar :(


va så himla fint. vill ha snö igen!


pulkåk har det såklart blivit också! :D



tillsammans med Emmaaa


och elin pelin :P hade en hel karavan av grejjer; tre bobbar, ett tefat och en pulka. Bobrace i oxlyyckan blev det som aldrig förr! ;D


gluttat fotboll har jag också gjort


och förjul med brudarna har det ju såklart blivit! :D


mitt huselihus innan katastrofen


Mitt hus efter.
nu ser det ut som Iors hus. ;P


 kan ju iaf säga det att Emmas hus vann i mängden godis på satt. ;P

trevlig helg har det vart med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0