Christmas!

Ja då var det julafton. Om det ändå kunde vara sådär ap mega kul som det va när man va liten. I år har jag knappt något julkänsla alls. fattar inte att det är jul. Vi hade inte ens några klappar i våran familj i år. Jag fick bara pengar av mamma och pappa. Förra året gjorde jag uppror när det förslaget kom upp, men i år gjorde det ingenting alls. Tyckte bara det va gött att slippa julstressen efter allt klappköp.  Nu håller alla på att götra sig iordning lite. tänkte gå ut på en promenix, sen ska jag ner till konsum å inhandla två julklappar för 50 spänn styck till julklappsspelet som vi ska ha ikväll. Liiite sent ute jaa men jag har verkligen inte hittat något. får ta första bästa nu då.

Men jag har allt fått en julklapp iaf :) Av min fina älskling. Vi bytte julklappar igår eftersom det inte är säkert att vi kommer kunna ses idag. Av mig fick han en Dolce & Gabbana parfym och av honom fick jag Paris Hiltons Can Can. Och samma Lotion till. Tack sötnos! det va precis det jag ville ha. den luktar ju sjukt gott!!



Igår var vi också bjudna till Erik och Elin på litre glögg och annat mumsigt., VI var en hel del ändå. Matte, Rickard, Rickard K, Elin K, Ida, Nathalie, Alex, jag och Anton. Rijktigt trevligt var det allkt. vi gjorde knäck, gröt och käkade en massa, precis som det ska va på jul.  Inatt såg också kusinen här och som alltid, enligt tradition sov vi skavfötters i min säng och låg och babblade ända in på småtimmarna. Det blir ju att man har mycket att prata om när man inte ses så ofta :)

Nu måste jag börja göra mig iordning,  Sen blir det kalle som vanligt ;) och ikväll vid femtiden kommer hela faderuttan.  17 pers i år med. Och ätas ska det, i mängder ;P annars är det ju inte jul! ;D


gó jul  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0