Friday!

det snöar det snöar det snöar. snö snö snö i MÄNGDER! För en gångs skull älskar jag sverige på vintern! Varför kan det inte alltid vara såhär? sådär så att man liksom pulsar fram i snön. Man blir så pigg utav det. Allt blir så mycket ljusare och man får in lite julkänsla! Perfekt tid också nu när vi ska ha förjul imorn! :D

Ikväll vet jag inte vad som händer. e ju fortfarande sjuk. hade lite feber i morse tillochmed. men ja vägrar vara sånhär hela helgen! Kanske ska ta det lugnt ikväll bara så att jag är utvilad tills imorn. vi får väl se.


Men nu ska jag ge mig ut i snön en sväng. Ska till min älskling en stund innan han beger sig till karlstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0