Gamla bilder och minnen

Anton hade en massa jääkligt gamla bilder på sin mobil som jag inte sett förut! Från halloween festen! fan va små vi var ändå ;P och faan va kul vi hade!



 


jag ser verkligen ut som ett litet barn här !
 och Anton är snygg med läppstifft i pannan, vem är den skyldige måntrooo? kanske någon som sitter till höger i bild? ;)


Emma var lycklig hon! ;D


och vem kan då detta vara?:P


trodde skit länge att det var malin som hade nån blond peruk på sig innan jag fattade att det var mitt trollspö! :P Malin ser jäklans pigg ut förresten! ;P


va en riktigt kul fest,  vill att nån ska ha en såndär husfest igen snart. det va ju jättelängesen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0