Glada i hågen

kom precis hem efter en helkväll hos Erik och Elin. Och det blev riktigt kul kan jag lova! nästan lite galet! ;P vissa fick sig nog lite för mycket. Jag, mamma och pappa, och elins föräldrar blev bjudna på middag minsann. Det tackar man ju inte nej till! Allt eftersom började huvudbonaderna plockas fram, saker och ting började nog gå lite överstyr. Pappa och Anders va nog dom som hade roligast iaf. och jag måste ju medge att dom va jäääkligt snygga!


stekaren. pappa kanske borde blondera sig? eller vad tycks? ;P


dom passar bra ihop dom små damerna


Haha!! ;D


Erik var lika vacker som alltid..;P


Nellemelle hakade ju på det nya modet hon också såklart! :)


jaha då. allt var heelt normalt! ;p

kul kväll vart det! :P

Nu blir det nog nanna kudde snart. Om jag kan. är jäkligt pigg just nu! får se om jag somnar. måste ju vara utvilad tills imorn då det blir kalajs igen! :P längtar. Partyhumöret har smygit sig på allt mer nu under kvällen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0