Lördaag

hejsan hoppsan i stugorna! Idag är det lördag! har precis tagit mig en lång varmdusch, hade hårinpackning också så nu är barret fräschare än fräschast! nu är klockan alltså fem... måste göra upp ett schema nu för kvällen. När ska jag sminka mig?, när ska jag fixa håret?, dittan och dattan. Så tjejigt det kan bli. Och hur ska jag ha håret?! Det är Annas I-lands - problem för dagen. Vågat, lockigt, eller uppsatt? hmmm.. lutar åt uppsatt. vi fårväla see =)

Erik och Elin är här också. som vanligt och snyltar käk :P Jag kom med förslaget om tacos ikväll och jag fick majoritet! För en gångs skull! det är inte många som lyssnar på mig minsanns ska ni veta. jag är ju bara " den lilla patetiska och störande lillasystern" Men idag fick jag det ja ville :) Fast jag är egentligen inte ett dugg hungrig, har nyss varit hos farmor och moffat fika. Plus jag börjar bli sådär för - nervös nu. Det blir jag alltid såhär dags om man vet att nåt kul kommer hända. Då kan jag knappt äta.





Men nu ropar morran nerifrån köket. Ja får väl ta och masa mig ner och hjälpa till då !  hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0