Måndag

Första dagen på veckan nu och jag längtar redan till helgen. Men man får väl hoppas att det går lika snabbt som alltid. Har tre lektioner med robert nu och sen i eftermiddag är det staden och framtiden. Tänkte göra provet då så jag ska plugga på S och F nu istället:) Religionen och Psykologin får jag ta tag i sen.

Sov hos älsklingen i natt. Lika mysigt som vanligt. Han började kl 8 i filipstad så han kravlade sig upp redanvid 6 i morse. Då va det sådär gött när man själv kunde ligga kvar och snosa ett par timmar ^^, Fast det hade ju varit mysigare om söten hade vart kvar:)

Slutar fyra idag, efter det tänkte jag gå till bilskolan å plugga lite teori, sen blir det jobba och sen får viväl se vad som händer. Egentligen känner ag mest bara för att gotta ner mig i soffan med en stor kopp varm choklad och en fet påse godis. Men det är det bara att säga adjöss till. godis är det sista jag behöver. Det underlättar ju inte heller att jag fick en Aladdin ask av min gammelfarmor igår för att jag har namnsdag imorn. Får väl hoppas att päronen äter en hel del. Vilket dom troligtvis gör ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Säkert -Någon gång måste du bli själv <3

2008-12-08 @ 16:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0