Onsdag

hallojsan. ja som jag skrev igår, snart är det onsdag, och nu är också onsdagen avklarad snart. herregud. Och imorgon har jag en lektion och på fredag är ja ledig. ja jag klagar då ICKE. Om man ändå alltid hade gått i trean.

ligger i sängen nu nyduschad, hade tänkt sätta igång att  plugga, jag har ju prov imorn och jag har knappt tittat på det, så det kan ju va smart att börja nu. men jag har ju blivit den slappaste människan på planeten så min startsträcka är rätt lång. Men det ordnar sig. Ska snart träffa Anton och han skulle förhöra mig, han var rätt bra på geografi också så det fixar sig nog :)

Annars har dagen inte gått till så mycket mer än skola. kom hem runt tre, sen dess har jag bara käkat och duschat. Detta bli alltså ett sjukt meningsfullt inlägg! Men en sak kan jag ju säga som är intressant! GRATTIS Elinor som blev årets lucia! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0