segis

ja idag har det varit riktigt segt. Är riktigt trött sen gårdagen. men riktigt kul va det iaf :) fast att det bara var jag och Emma :) blev först lite förfestande här, sedan vid tio tog vi bussen till kd och Arena. Bussresan gick skit fort, inte så konstigt kanske med tankte på vad sjukt mycket vi hade att snacka om :) väl på arena så var det riktigt kul, det var ett liveband där som var helt okej "bara på låtsas" hette dom tror jag. Kvällen flöt på och vi dansade och dansade, så idag har jag skit ont i knät efter allt dansande :P

Kom hem runt halv tre tre tror jag. sen kom söten hit, han hade vart i karlskoga han. va vi far och flänger ;P Sen låg vi och pratade om allt möjligt ända inpå småtimmarna, tills vi tillslut somnade, Vaknade vid 1. låg och drog oss till typ halv tre då v gick in och käkade frukost :P

Nu sitter jag i sängen, Anton ligger bredvid och sover. riktigt bakis verkar han va. Men nu sover han ordentligt iaf, snarkar lite gör han tillochmed :P

snart ska jag ta och åka iväg till knaus poch FAST och städa. fyfan. ja vill inte.. men som man bäddar får man ligga. jag hade ju kunnat gjort det redan i torsdags, men så smart är jag ju inte ,P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0