Skolan

Sitter i skolan just nu. en störd johannes på ena kanten och en störd emma på andra kanten. dom har seriöst nåt psykiskt fel.

annars då? Har som uppgift att skriva hemtenta ( som vanligt) den här gången i både religion och psykologi. kuuul. Jag ska skriva om sekter. vi får väl se hur detta arbete kommer bli. usch!

Måndag idag alltså.. 5 dgr kvar till helgen. hoppas det går fort. men det brukar det ju göra. sennär jag kommer hem ska jag ut och plocka ris (?) låter lite skumt men det kommer bli nåt fint av det iaf. tänkte också ta å ta mig en sväng ner till the big city och köpa mig en vas. Ska ha dom till mina lysande grenar. låter lite skumt det med kanske men ni får se vad det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0