sköllan

goddagens. Anna befinner sig just nu i skolan. Dagen har varit och kommer att bli lika meningslös som vanligt. Började egentligen 20 över nio, strundade i den lektionen eftersom man fick jobba hemma om man ville, kom hit runt 11. då hade vi lunch. och började nu igen vid ett. Nu har vi en lektion och sen slutar jag. Jävel va värt.. kunde lika gärna ha stannat hemma den här dagen också.

Har inte bloggat efter förjulen men det kommer. Måste lägga in lite bilder och så bara. Men det va jäklans kul . Käka godis för ett helt kompani. gjorde pepparkakshus, käka gröt och lyssnade på julmusik. Mysigt :) va jättekul att det va vi 4 som gjorde något igen. det va ju så längesen sist. ! Som sagt så dimper väl bilderna in lite när som på.

Nu ska jag väl försöka att ta tag i mitt liv, skriva lite på hemtentan. Men som jag redan vet så kommer så inte bli fallet. Men det låter ju bra när man säger det ;) Efter skolan blir det körlektion på bilskolan, Sen städa på Fast Projektledning, efter det städa på Bro Tandläkarna och sen blir det väl till att bege sig hemmåt. Måste städa där hemma med men jag kan ana att jag inte har så jäkla stor lust med det efter all annan städning.



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0