torsdag

Idag var jag inte i skolan. Orkade inte. skulle ju plugga på provet igår, men hade så jäävla mensvärk rentutsagt så det gick ju knappt. värktabletterna funkade ju inte alls. Så pluggandet gick ju inge bra. Hade jävligt ont i huvet i morse också. Hade bara en enda lektion idag så jag gick inte. hade prov men eftersom jag knappt kunde plugga igår så bestämde jag att jag gör det på måndag istället. Halva klassen har ju inte gjort det än ändå så.

Kom precis hem till Anton
, har vaert på körlektion, det gick riktigt bra faktiskt :) nemas problemas. Bara att träna och träna. Tänkte försöka plugga lite teori idag också. Ska på spinning sen också, kanske. vet inte än om jag ska gå. eller om jag ska skita i det idag och gå fredag söndag istället, då har jag iaf kört 3 pass den här veckan. Vi får väl se.

Är ledig imorgon också :) Inga fel det inte. ska bli jäkligt gött! men tänkte väl ändå försöka göra något vettigt av den dagen, plugga lite psykologi, teosi och kanske också skriva lite på ped led.
Längtar sjukt till jullovet, när det e slut på allt jäkla plugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0