Trött

ja just nu är jag verkligen helt slut i både kroppen och huvudet. e as förkyld och har nästan ständigt huvudvärk. Det är helt tjockt åsså är jag sådär ljudkänslig som man brukar bli när man e sjuk. USCH. ja vill inte va sånhär. I morse var det bättre kände mig helt okej då. men iunte nu längre.



I förmiddags följde jag med Anton till IKEA där det skulle inhandlas julklappar. han hittade en massa men själv hoittade jag inte ett dyft. fast det hade kanske lite med att jag har det lite knapert i plånkan också för tillfället. Sen tog vi en tur in till stan där vi käkade lunch på mitt i City. A-s, Emma och Maggan va ju också i kd, så vi stötte på dom också. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge eftersom jag hade körlektion tio över tre.


och hur gick då den? inge vidare det kan jag ju säga. Va riktigt ofokuserad idag. I stan flyter allt på helt perfa, men det är påfarterna och avfarterna på motorvägen som är det kruxiga. Måste verkligen se till att planera bättre. Men sen var det ju inte världens bästa väglag heller, plus att jag är sjuk, plus att det är mörkt, så några ursäkter har jag ju iaf. Men aa ja måste lära mig att planera helt enkelt!



Nu sitter jag på pappas jobb. hoppas på att bli hemskjussad. Ikväll ska jag banne mig bara ta det lugnt. försöka krya på mig lite. om jag mår just nu är det ju inge vidare. Tänkte försöka plugga också. vi får väl se hur det går med den saken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0