usch.

är på ett inte bra humör nu. Hatar att va sånhär. vet inte vad det är jag är irriterad på. allting känns det som just nu. vet inte varför. ingenting blir som planerat och det blir bara sörja av allting. Tänkte ju ta och kolla på fotboll idag. Erik, Rikard, Anton, Johannes mfl spelar. tyckte det skulle va kul att se. men ingen vill med och jag kan inte ta mig dit. isf måste jag gå. men jag har ingen musik med mig. handsfreen ligger hemma och jag sov här hos elin inatt. ja vill bara lägga mig under täcket och aldrig mer komma upp.oj oj vilka roblem jag har, ja vet. det är egentligen inte allvarligt nånstans, men jag är på sånt kasst humör just nu. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0