2008

 

 

 

 

2008

 

 5 bästa.
1. Bästa minne? Ayia napa måste jag nog säga :)
2. Bästa fest? beach festen i götet v.s. midsommar? hmm..
3. Bästa inköp? Svårt att komma på.. hm.. locktången är vad jag kommer på nu..
4. Bästa resa? cypern
5. Bästa present? Bungeejumpet av Erik :D

5 favoriter
1. Låt? Inget med dig som är underbart / Blow my mind/ Jag är en vampyr.. och många fler
2. Frisyr?  Nuvarande, skulle dock vilja fixa luggen bättre.
3. Dricka? havremjölk XD
4. Mat? grillade revbensspjäll med honungsmarmelad, kan det bli göttare? ;D
5. Färg? svart, blått, rosa

 Årets ..
1. Kläder? Leggings och kläning/ tunika
2. Låt? Lady Gaga - just dance v.s. katy perry - I kissed a girl. Vilken vinner?
3. Ord? Äru känslig eller?
4. Händelse? Ayia napa
5. Julklapp? can can , eftersom jag inte fick fler ;)

5 Värsta
1. Tid? en vecka efter hemkomsten från cypern. / timmen innan bungejumpet / Timmarna innan uppkörningen.
2. Musikplåga? I'm yours!
3.  Fest? Grillandet hos mig?
4. Ursäkt? Har inte tid, kan inte.
5.  Lärare? Niklas, men nu är han bättre

5 saker du kommer minnas från 2008
1. Anton <3
2. Napa
3. Bungejump
4. Bella
5. underbara vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0