wednesday

japp. halva veckan förbrukad. nu är det bara bra dagar kvar :) Var aldrig i skolan idag. såklart har jag lyckats bli sjuk igen. Kände av det redan igår då jag började känna mig riktigt hängig. Sov skit dåligt inatt och nu har jag ont i halsen, ont i huvet å e redigt snuvig. KUL! verkligen..... jag ÄLSKAR att vara sjuk. varför skulle jag annars vara det typ jämt?

Dagen har gått åt till plugg ändå, fast på hemmaplan. Just nu sitter jag nere på pappas jobb. Väntar på att han ska komma hit så han kan skjussa hem mig. Kom hit och hjälpte till att slå in en massa choklad askar som dom ska dela ut till massa folk. Å jävlar va bra jag är på att slå in paket! Det såg ut som att nån hade spelat baseball med dom strackars paketen när jag var färdig med dom.. men äsch. det är ju insidan som räknas ;)



Nej nu ska jag gå å ta mig en chokladbit till tror jag. jag som verkligen behöver det ;) Men jg går efter principen att det är tillåtet att vara onyttig i december. det skulle aldrig funka att va nyttig iaf. Ska götta mig lite nu under resten av det som är kvar av den här månaden. Sen Blir det nytt nyårslöfte. Och ett nytt NYTTIGT och hälsosamt år.


det vill jag lova. då jävlar är det slut på dom glada dagarna.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag håller med dig! December är ju bara en gång om året, så jag tycker att vi tar tag i spinningen efter nyår! ;)

2008-12-10 @ 18:58:57
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0