90 års kalas

jaa nu har ja precis kommit hem från gammelfarmor Greta.. Hon fyller 90 idag så vi var där på fika =) Hon är en riktig litten krutgumma kan ja säga. Och nu sitter ja här ochhar stor beslutsångest. Jag är banne mimage38ig inte bra imagen alltså. Känns jobbigt bara plus att jagmår lite illa. Så ja evt inteom jag ska gå på ridningen ellr inte. Ja vill såklart dit men ja vetinte om det är så smart. Vill inte bli ännu sjukare.. Har ju haft ont i magen lite till och från nu enda sen förra helgen! Mamma tror att det kanske kan ha med gallsten eller nåt grejjs att göra för det är tydligen ärftligt å hon har hft det å skit men så jäkla ont har ja ju inte! Så det är det nog icke ;P Men aa som sagt har jag beslutsångest!!
Ja vill ju så gäärna dit..
Suck.. Ja HATAR att ha en arg mage!!!!



Men en sak är iaf bra! :P Jag ska nämligen till Gerd den!!! Moahahaha :P Ska sova där inatt :P iiihiii!
Men vi fick lova far hennes att INTE ta dit massa folk och det fick INTE bli nåt festande där ;P haha och han behöver säkerligen inte oroasig ;P

pusshejleverost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0