första dagen på sportlovet!

japp.. idag är det första dagen på sportlovet då :P ja hade lovat mig själv att ja skulle sporta varje dag och än sålänge har ja faktiskt hållit mitt löfte :P va nyss ute och sprang!
idag va först ja och maggan och gerd på picknick! :D ute i skärgården! :P va en riktigt trevlig liten tripp.. dock jäääkligt kallt  men de va allt bra ändå ;P hade med mig världens godaste lilla fruktsallad ^^ färsk ananas, vattenmelon och päron ! mmmmmmmm... :P åsså blev ja bjuden på hallonmuffinsar av gerd ( fast ja hade själv bakat dom) haha och riktigt skumma chokladdrömmar av maggan! men goda va dom allt! ;P



sen skildes vi åt efter det.. ja hade tänkt åka hem och ta ett varmt långt mysigt bad .. men aa.. ja var tvungen att masa mig till fast projektledning och städa.. bläääääää.. men men.. nu har man ju det gjort iaf =D .
sen iväg till intersport och köpa joggingskor! det var på tiden kan ja säga!! så nu kan ja äntligen börja springa igen utan att tånaglarna ska behöva ramla av!! :P

nya dojjerna :P äntligen!! :D

image31

imorn blir det lasagne hos mig! :P skulle ju vart hos erd egentligen men hennes pappa skulle inte till norge ändå tydligen.. och om han nu skulle ha åkt dit så hade vi nog inte fått vara där i vilket fall.. inte efter den lilla incidenten idag!! HELT SJUKT villl ja lova!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga dojor! :D

2008-02-25 @ 17:57:54
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0