hassanistheshit! XD

yes.. sitter här då. stenen duschar så ja tänkte sätta mig härlite :P lyssnar på lykke li - im good, im gone.  skiiit bra låt det juh ;Pjapp . va en riktigt trevlig kväll igår faktiskt :P kom hem lite folk till mig :P dom där gamlavanliga :P  så pussade vi lite med hassan , XD spelade singstar och aa :P dansade! hahahaha har minsann lärt mig några riktiga partymoves nu XD nej men de va faktiskt riktigt trevligt igår. dock inte speciellt nyktert kanske :P två liter absolut delat på fem person. aa de kunde ju inte sluta annat än illa ;P  haha .. plus att nu när ja vaknade upptäkte ja att min ena fotknöl e typ blå å svullen.. har inte den blekaste aning om va de va ja har gjort. plus att ja har ett mega blåmärke på låret som också e svullet. men haha aa de e väl smällar man får ta ;P va bara så hiimla synd att inte maggan  va med bara!!!!! =( å maud.

japp å dagen började med att återigen städa hela stugan!!! :O ja som precis hade fått det så himla rent å snyggt. men som tur va så fick ja ju faktiskt lite hjälp redan igår :P schäfer för det!! XD

men men.. nu ska ja duscha! å sen blir det ejes troligtvis :d

MUMMA! / ullis ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sprit är bra ;)

2008-02-09 @ 16:17:07
Postat av: Rasmus

oj, en kristinehamnare som bloggar, de va som fan :)

2008-02-17 @ 21:09:27
URL: http://rasmusjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0