ja e planetens duktigaste människa just nu!

jepp.. nu är det onsdag alltså.. halvvägs genom lovet! fyfarao!!!!!!!! aa men man ska intedeppa ihop nu ;P man har ju fortfarande hälften kvar! :P plus att jag nyss fick reda på att vi kan bo hos gerd ändå!!!!! :D:D:D moahahahaha lovet är räddat :P!!

idag har ja vart så jääkla bra!! började med att aa gå upp.. sen ut på en promenix med voffsingen. efter det bar det av till lilla farmor :P ja va ju bjuden på lunch idag ^^ mumma va gott de va kan ja lova :P sen hem igen. aa då fick ja ett såntdär mega städryck!! duvet sånadär man kan få ibland ;P ( malin du vet va ja menar) å jäääklar va jag städade!!!!  in med tvätt, disk, nya lakan , damma, damsuga, städa toan :S , moppa ja allt!! så jäkla bra e jag! plus att jag rensade ur hela skåpet under diskbänken där jag under x antal veckor har samlat på mig burkar flaskor och annat. inte bara eftermigsjälv utan vääldigt mycket är efter grabbera!! jag tycker ju liksom inte ens om öl!!

såhär såg det ut efter  rensningen av skåpet:
tänk va mycket de kan få plats där alltså!!

image33



sen efter att ja hade städat hela lillstugan så begav jag mig ut på en springtur! va riktigt härligt idag!blev ju så fint väder sen på eftermiddagen! :D  sen kom ja hem.då satte jag minsann igång med att laga min punktering på cykeln!! :D sen när det va fixat så blev det dusch, käk och sen har ja suttit här och skannat in en massa bilder från när jag och mina bröder var små. ska skriva ut dom imorn och sätta in dom i ett album som jag sen ska ge till min gammelfarmor imorgon somfyller 80 då! :D

jag är helt enkelt en ängel! ^^

Kommentarer
Postat av: maggan

du är helt sjukt duktig ju anna!! :D Oh jääävlar va burkar o skit hahaha

2008-02-27 @ 22:26:07
URL: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0