lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna, Mufflan, Ulla

2. Någonting jag tycker om med mig själv: att ja e så jävla bra ;)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag oftare skickar sms än ringer bara för att ja inte vågar! ( skäms som fan för det) :O
4. Detta är jag rädd för: SPIIIINDLAR, mörker,
5. Tre saker jag vill ha varje dag: robin, smoothie, å en allmänt jäkligt bra dag =P
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå på händerna, slicka mig i näsan, äta lever.
7. Detta tycker jag om att göra: umgås med vännerna och pojkvännen, resa, shoppa, dricka smoothie, käka annanas, vindsurfa, bada, kalasa.. aa listan kan göras vääldigt lång ;P
8. Detta vill jag göra just nu: dricka en smoothie och få helkroppsmassage. 
9. Bästa känslan: lycklig och kär
10. Värsta känslan: ledsen  och sviken
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: snäll, omtänksam, rolig, social, påhittig, vacker och ha ett gott självförtroende :P
12. Är du kär just nu? Japp!! J
13. Vill du gifta dig? Inte den blekaste.. men hittar man den rätta så vet man väl ;P
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: dyka på stora barriärrevet. Resa och se så mycket som möjligt, få barn.. aa å en massa ;P
15. Min käraste ägodel: mobilen XD haha
16. Något jag vill ha i present: en resa ;)!!!!!
17. Detta har jag på mig just nu: strumpor, trosor, bh, leggins, tunika, värmetröjja 90 ;P (militärgrejjimojj)
18. Favoritkläder: klänning och leggins!!!

19. Favoritdjur: hund å nära efter häst:P
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: en massa olika
21. Favoritlåt just nu: timo raisinään ? sixteen

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: naturkunskap / engelska
23. Stjärntecken: kräfta!
24. En bok jag älskar: falskt vittne
25. En film jag älskar: tristan och isolde . å the nootebook
26. Tv-program jag gillar: house!
27. Favoritdoft: lacoste ? touch of spring
28. Detta äter jag gärna: tacos!!
29. Dricker helst: smoothie
30. Favoritgodis: Choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: caribien , australien, afrika
32. Färg på mina ögon: Blåa.
33. Min längd: 1,81  
34. Jag tror på: sommarn
35. Jag spelar: maffian ( as kul kortspel! ) ;P
36. Person jag beundrar: Anna stjärnborg

37. Så här bor jag: i mitt lilla hus på gården ;P
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ööh. Typ 2 som är under återupplivningsprocess.
39. Det här tänder mig: älsklingen? ;)

40. Det här gör mig avtänd: hårig mage och rygg.
41. Favoritfärg: Blå
42. Favoritcitat: lev livet

43. En hemlighet jag vet: man ska ju inte berätta hemligheter!!!
44. Bästa present jag fått: nellie ;P

45. Senast köpta skiva: inte den blekaste
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hmm?  armarna, benen?;P
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn: nån intressant rolig person;P
48. Udda förmåga/egenskap: kan skela med ögonen om ja vill, kan nudda med tårna vid golvet om jag ligger på rygg.. ibland ;P.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en delfin
50. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från tv:n där nere
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit på pickninck i skärgårn med maggan och gerd, städat på pappas jobb, sprungit. Jag skaa.. käka färsk annanas ;P ( besatt) XD
52. Var är dina föräldrar födda?: karlstad, karlstad
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Sony Ericsson PC Suite
54. Vilken är din favoritrestaurang? Kina!
55. När badade du i en pool senast?: När vi var i badhuset
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: höm.. ja va med i ett julspel en gång i 4:an tror jag;P
57. Hur många barn vill du ha?: 3
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: jazz, blues
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: nej

60. Vad har du för TV-kanaler?: 1-6

61. Har du åkt moped någon gång?: Japp!
62. Har du busringt någon gång?: Haha, jaa!
63. Har du fått felparkeringsböter?: Neej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: ööh kaaanske. Efter enormt mycket övertalande.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: brasilien ? natal =)
66. Har du en egen trädgård?: mamma och pappa har
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: piff och puff
68. Kan du alla orden i nationalsången?: neeeeee
69. Badkar eller duschkabin? Badkar.;P
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Efter brölloppet!!!!
71. Favoritpizza?: hawaii
72. Chips eller popcorn?: Chips!
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder inte..
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: öööh? Va?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nope
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag och robin på subway ;P
78. Favoritchoklad?:center!.
79. När röstade du senast?: ja e ju för bövölen inte 18 ens!
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?den kan man väl inte svara på? Dom som betyder allra mest! Familj och vänner

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: ööh neej
82. Är du duktig på matlagning?: ofcourse my horse ;P
83. Klarar du att tanka själv?: japp!!! :D
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve? Nepp ;P men e lättluradsom ´blajja ;P
85. Pepsi eller Coca Cola?: Cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: höm näää
87. Vad var det senaste du handlade?: festis
88. Har du kräkts offentligt? Mmmmmmmm?
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken självklart!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: japp! Jag har minsann vart med om det ;P tror jag ;P
91. Har du ringt något betalnummer?: Neej.
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Jaaa. Fast det tär nor.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mormor..
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: sådääär
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: james bond
96. Vad har du i din väska?: laxor
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Situps ;p
98. Antal personer du kan lita till 100 på? 3, Malin, Madde, emma, steen,
99. Var hittade du den här listan?: på emmas blogg!
100. Två personer jag vill ska fylla i denna enkät: Louise och DU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0