update

japp :P ja veeeet. ja e seg på att skriva.. ursäktar* ;P men nu är jag ju här iaf^^
jepp.. sitter här. måndag idag. bläääää.. fast en dag närmar lovet iof XD  å gerd å annasofias fest!! wiihuu! :P längtar som bara den!!!! :D:D
mm va i karlstad igår. steen körde å gerd å maggan var med också ;P
hittade en hel dl faktiskt.. vilket kanske inteva så bra på ett sätt för nu har ja inte så mycket pengar kvar... =( men men.. de va faktiskt kläder ja behövde :P å ja får ju lön snart! :D
jag köpte iaf....: en klänning, en vit långärmad tröja, en lång skjorta, en svart långärmad, ett vitt långt line, ett svart långt linne och en ögonskugga! :D så nu har jag kläder tills på fredag :P blir till att ha skjortan då tror jag =) peeeerfekt ^^ plus att jag idag ringde till frissan å beställde tid. trodde att det skulle va helt omöjligt att få nån tid innan fredag men ja fick en tid redan imorgon!!! :D apa bra :P men ja vetinte riktigt hur ja ska ha det. men det ska bort rätt mycket tror jag ;P va ju skitlängesen ja klippte mig! så det behövs ju verkligen!! :D

japp. nu ska ja ut och promenixa! :P ska ner till coop och inhandla lite ingredienser för ja ska nämligen baka MUFFINS sen!! :P heaheahea!




image27
yes.. kanske en frilla som denna? va sägs? ;)

Kommentarer
Postat av: EmMa

ÄNTLIGEN bloggar du igen! :D och jag tycker absolut att du ska ha sån frilla! ;D

2008-02-18 @ 19:03:20
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0