Första inlägget då jaa..

HAHA .. hade ju redan registrerat mig här en gång men sen va ja ju så smart att ja glömde bortbåde va ja hette å lösenordet var så ja har suttit nu typ en halvtimme å försökt lista ut vad ja har ... men a det gick inte med särskilt stor framgång så aa.. ja fick fixa en ny helt enkelt. 

jaa.. torsdag idag då! ÄNTLIGEN börjar det närma sig helgen! =D har vart som en ihopdeppad liten puttson hela veckan käns det som. men nu börjar jag komma igång igen ;P  hade engelska prov dag. å de gick ju AP bra! inte... blajja va dåligt det gick alltså. ja skäms ju!  men a.. e ju inte mycke å göra. å imorn är det naturkunskapsprov med.. SÅ kul. så aa nu är det ju meningen att jag ska sitta och plugga på det men aa. ja vet ite. allt annat tycks få nån enorm dragningskraft så ja kan bara inte hålla mig kvar vid läxorna... typ.. fan va ja yrar. men a.. ja MÅSTE plugga snart.. bajs.

Har dessutom lyckats klanta mig hur mycke som hellst. mormor ringde igår och DÅ fick ja reda på av HENNE att mamma fyller år idag!! där står jag... kvällen innan.. är helt totalt pank och har inte köpt nån present!! så efter skolan bar det direkt iväg de stan med maggan å gerd. fick som tur var låna pengar av dem sålänge så det va ju tur!!

men jepp! nu blir det paket uppslagning!

ciaooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0