hos geerd !

ciaaaaooo...
sitter hos emma för tillfället nu jag =)  hennes pappa är i norge hela denna veckan så hon och maggan har sovit här sen i måndags... men eftersom ja har vart sjuk nu måndag och tisdag så har ja inte kunnat joina förrän nu... ksulle egentligen inte ha sovit här idag heller men ja orkade verkligen inte gå hem!! =D så ja.. ja sover här inatt jag med då :P heahea! :P har vart en mycket mysig dag ska ja säga :P slutade ju vid ett idag så efter att vi hade slutat bar det direkt iväg till maxi för att inhandla lite mat. sen hemmåt.. när vi kom hem gjorde vi en AP god smoothie på exotiska frukter! :D sen så blev det lite pluggande... vi var ju så illa tvungna.. har ju geografiprov imorn =( .. men aa det var väl inte så jättelång stund direkt... sen satt vi framför datorn några timmar.. tvingade nämligen emma att hon skulle hjälpa mig att fixa iordning min blogg! :D så nu är den fixad ^^ hihi.. aa å sen gjorde vi käk.. blidde köttfärssås å spagetti! riktigt okej faktiskt! :D aa å nu sitter vi här då... ja å maggan bara för tillfället.. gerd dushar å det brukar ju ta sin lilla tid det.. * host* ;P aa men nu borde ja faktiskt inte sitta här... MÅSTE verkligen plugga nu.. om ja inte vill få IG imorn!

pussciao! :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Plugga sent is the shit. Haha.

2008-01-23 @ 23:01:09
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0