Back in town!

yes box! nu är man hemma igen! har vart en riktigt trevlig helg i götet. Jag och Madde åkte ju ner i fredags och Malin och Emma kom efter på lördagen. På fredagen tog vi det mest lugnt. Bodde hos min akusiner så vi åkte runt och kikade lite, käkade god mat, hyrde film och tog det mest lugnt hela kvällen =)

På lördag förmiddag blev Jag och MAdde in skjussade
till Nordstan när vi spenderade hela förmiddagen jagandes på kläder till festen. beach tema var det ju och jag hittade faktiskt en bra outfit till det ! :D På eftermiddagen anlände Emma och Malin så då mötte vi upp dom och sen bar det av hem till kusinerna igen för att duscha, byta om och göra sig iordning =)! Alla blev vi så snygga så! :D ( bilder på oss kommer sen! )

När det började dra ihop sig
blev det först förfest med ett gäng hos en kille som heter " cigge" Och sen bar det av till det stora balunset! Riktigt kul var det och man träffade många bekanta ansikten som man träffat där nere på tidigare fester, men också en hel del okända snubbar och snubbor! :D Riktigt kul!
Dock inte för min stackars kusin Rikard som på nåt konstigt vis lyckades trampa på en glasbit som gick långt in i foten. Så han har spenderat exakt hela dagen på sjukhuset i väntan på att sys. Fyfan. Han är en såndär riktig olycksfågel som alltid lyckas skada sig på ett eller annat sätt!

Men för övrigt var det en jävligt lyckad och kul kväll! som det alltid är i götet ;P Kommer nog inte dröjja förren man är där igen ;)



två brudar redo inför beach party! ;P

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: ja visst vare :) jag gillar den också väääldigt mycket :D

2008-07-21 @ 18:19:20
URL: http://josefajnlundin.blogg.se/
Postat av: Emma

Anna! Nu har du varit dålig på att blogga i ett par dar! :O

2008-07-23 @ 16:10:17
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0