Födelsedag

Har inte hunnit blogga än särskillt mycket. har haft en del för mig. Idag är det iaf min 18 års dag! Och jag kan säga att jag prickade in den rätt bra. fint väder och AP varmt ute! :O :D

Idag var jag till en början på sjukhuset faktiskt. På självaste födelsedagen.. men det var inget allvarligt iaf. Skulle bara kolla upp en leverfläck som såg lite skum ut enligt morsan. Men det var inget fel på den. Om typ 20 år kanske det skulle bli det. Men doktorn tyckte ändå att ja skulle ta bort den. Så den 28 Augusti kommer jag sitta på sjukan med en kniv i ryggen! naaajs.

Efter det så åkte jag och mamma till coop för att inhandla inför kvällen. Det blir lite småfirande för mig i skärgården med flickorna. Picknick och mys. =) Imorn kommer hela tjocka släckten hit å moffar som på alla kalas. Och sen på kvällen blir det självklart KROGEN! :D:D  och jag säger som min kära kusin.  jag ska ta det ALLT ANNAT ÄN LUGNT! ;P




18 år idaag :D



Kommentarer
Postat av: carro

grattis!!! hoppas att du haft en bra dag och att det ska bli fortsatt bra!

2008-07-04 @ 22:10:22
URL: http://skinkdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0