Godmorgon!

Har precis ätit frukost.. Känns som att det kan bli en riktigt bra dag idag. När jag tittade ut i morse så sken solen för fullt! härligt!! kanske blir att pressa lite idag? Skulle sitta bra att få lite färg igen, det var längesen man låg ute i solen nu så brännan har ju börjat försvinna så sakterliga :S

Senare ska jag va med Madde och Malin. Tänkte ta oss en riktig långpromenad. Vilket är en bra sak att göra om man har mycket att prata om. Vilket jag just nu har! :D Har ett fett behov av att prata av mig nu kan jag lova! :P Stackars Malin och Madde kommer väl få öroninflamation av att lyssna på allt mitt babblande :P men det får dom leva med ;P

Är så jävla glad just nu! Vet bara inte vad som har hänt med mig! Livet bara leker och inget känns jobbigt! Tänk om det alltid kunde vara såhär enkelt.  Men alltid ska det gröta till sig när det är som bäst. Men så är det väl " life is like a rollercoaster"  upp och ner.. Är bara att ta vara på det när det är på topp! Eller hur? :D



dessa två underbara och sjukt snygga brudar ska alltså förgylla min dag :D

Kommentarer
Postat av: Tessi

Fin blogg :) Ha en bra dag!

2008-07-16 @ 11:23:28
URL: http://ttewss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0