Godmorgon!

Har precis käkat frukost och satte mig nu här ett tag i väntan på att mamma ska komma och hämta mig. Dags att åka tillbaka till stugan! Tänktesetill att jobba ordentligt där nere nu så man får in lite pengar åt minstone! Nästa lördag är det ju storfest i Göteborg och då måste man ju ha pengar! Plus att jag självklart måste köpa nåt nytt plagg tills dess eftersom jag igår konstaterade att jag inte har ett skit att sätta på mig!

Igår träffade jag brudarna igen! Va längesen faktiskt! Kom inte in till stan förrens runt tre så då blev det direkt att åka ut till skärgården där Madde och Emma redan låg och stekte =) Vi låg där å grötade oss et tag sen bar det iväg in till stan igen där vi skulle flänga runt på några ärenden. Efter det åkte vi till Emma och satt där å degade ett tag innan vi kom på vad vi skulle göra. Maggan kom ju hem från Åland denna dag så vi tänkte ge henne en trevlig hemkomst så det blev att göra Grillspett och Klyftpotatis =) Det tog ett bra tag för oss att få igång grillen, det blev lite bränt och klyftpotatisen va väl inte så snygg men det va gott iaf! ;P Och nu är äntligen lilla maggie hemma igen! Fast nu har ju Emma åkt istället :( Till cypern den lilla skitungen! Är så sjukt avundsjuk på henne! Men vi ska setill att ha så jäkla mycket roligare än henne här hemma! Ellerhur Madde och Malin? ;D


ni är bäst i hela världen! ;P <3




Ikväll kommer Johan och Karin hem. Ska bli kul att träffa dom igen det va längesen. Och de ska bli kul att se hur stor mage Karin har fått :P Längtar som bara fan tills den lilla ungen kommer! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0