Göteborg Idag!

Yes. idag är det fredag och det betyder att vi åker till götet! jag och Madde åker idag och imorgon kommer Malin och Emma efter =D ska bli riktigt kul! har ju inte hänt så mycket på sommarlovet annars än sålänge :P Men nu när Emma kommer hem från cypern så ska vi banne mig setill att hitta på saker!

Jag kan bara föreställa mig hur brun Emma kommer va nu! är så sjukt avunsjuk på henne! Själv har man vart här hemma i detta tråkiga land som bara har skit väder att leverera 85% av dagarna :( suck.. Men som det står i löpsedlarna ( visserligen varje dag men ändå) " Nu kommer medelhavsvärmen till sverige!!!" det sa dom förra veckan med. vad räknas då som "medelhavsvärme?" 19 grader och moln? Aja.. det är väl bara att hoppas på att den riktiga sommaren kommer snart! =)



saknar dig som faan! men imorn ses vi iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0