IKEA och mobilt bredband

Kom precis hem från stugan. VAr där och lämnade sängarna och allt som vi hade köpt på IKEA. Ska bli kul att se hur det blir när allt är klart!
Jag köpte faktiskt en del på IKEA ändå. det blev doftljus.. jordgubbsdoft :P och tre andra doftljus som luktade kanelbulle, choklad och ööh typ cheeskake eller nåt.  åsså köpte jag 6st drinkglas:P , sugrör, en glasslev och två ljuslyktor =) Inte föratt jag var i behov av allt detta men är man på IKEA så är man! :)

Var också på siba och köpte ett mobilt bredband. Tele 2.  Och Erik skulle hjälpa mig att intsallera det där men självklart så funkar inte skiten! blir galen! Så nu fick han ta med sig den till sin kompis matte som är data snille. Bara att hoppas på att det ordnar sig!!

Resten av kvällen vet ja inte vad det blir
. Funderar på at ge mig ut på en springtur, men det beror på om det regnar eller inte. Jag är ju ensam hemma inatt. Mamma och pappa har bosatt sig  i stugan så det ärbara lilla jag kvar . Fast det är ju rätt gött det med ;P Kanske ta sig ett bad tillsammans med dom nyinköpta doftljusen? =)




redo inför shopping ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0