Internet funkar igen!

Ja äntligen funkar internetet här hemma igen! Har inte funkat dom två senste dagarna, och det har vart väldigt jobbigt! man blir ju helt avskalad så ja har fått låna min fasters :P känns ju lite dumt att be henne hela tiden, men nu funkar det ju äntligen igen! Bara att hoppas på att mitt mobila blir registrerat nån gång så ja kan använda det!

Just nu sitter jag här med ett stort glas juice med isbitar och ett stort grönt, surt äpple :P försöker komma på nåt att göra. Mamma och pappa bor i stugan som vanligt så jag blir ensammen här ikväll. Funderar på att kanske ta en tur ut till Pärlan sen och hälsa på lilla malin :) fast jag vet inte om ja orkar. Kanske, om jag lägger in en jädrans massa bra musik på mobilen. så ja har nåt bra att lyssna på på vägen :P

Jag försöker också hitta åt nytt klädesplagg som man kan ha till göteborgsfesten. Det ska ju va sommar /beach - tema och då måste ja ju ha nåt som passar :P Va nere på stan och lunchade med
malin förut, vi tog oss en sväng på stan efteri ett tappert sista försök att kanske hitta nåt snyggt. Men nepp.. inte ett skit.
Ja hatar den här stan!! Men hur det nu blir med klänning och så så blir det iaf JÄVLIGT
kul med götet! :P De har hyrt lokal och det är ca 100 personer bjudna.Ett riktigt storpartaj med andra ord.
ska bli riktigt kul att träffa en massa nytt folk.
Och också träffa lite bekanta :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0