Karlstad blev det!

Ja som sagt så valde jag att haka på till Karlstad igår å det var verkligen inget dåligt val! riktigt kul var det! =) Åkte runt 11 tiden sen i karlstad så hämtade vi upp en tjej som heter Ylva. Sen åkte vi till Konsum för att handla picknick och Sen bar det v till Skutberget där vi låg och solade, badade å hade det allmänt gött! Men sen blev det såklart mulet så det blev ju inte så jätte mycket solning men jag har ändå bränt upp mig tillräckligt så det gjorde inte så mycke. På´t idag istället! ;)



inte så jättekul väder det blev kanske. men jävligt varmt i vattnet va de iaf! =)

Efter det bestämde vi oss för att ta en svängom på stan. Jag, Karin och Ylva sprang runt som galningar på rean och vi hittade faktiskt något alla tre. Karin en kjol, Ylva en klänning och jag ett tublinne, ett halsband , ett par örhängen och en klänning!



gillar färgen sjukt mycket!

Efter det åkte vi hem till Emelie där vi tog det lugnt ett tag och laddade inför middagen. Det blev nämligen grillbuffé på blue moon! SKIT gott!!!
Efter det blev det tillbaka till Emelie för att göra sig iordning och sen blev det förfest hemma hos nån som hette Hannes tror jag. Som för övrigt hade planetens snyggaste lägenhet!!! vill ha den! Träffade också en kristinehamnare där och vi hade ju väldigt mycket att prata om kan ja säga ! =P När vi väl satt där ett tag så begav vi oss nertill hamnen. Riktigt trevligt, satt där och ölade och tjötade =) Johan kunde kanske dock ha tagit lite färre öl ;)



riktigt kul var det iaf! har kommit fram till att karlstabor faktiskt kan va riktigt trevliga ju! :D trotts det otroligt fula sättet dom snackar på! :S











Kommentarer
Postat av: maud

det är ju klänningen som du prova i gbg? skit snygg! :D

2008-07-31 @ 14:25:18
Postat av: Emma

Guud vad snygg klänningen var! :D

2008-07-31 @ 23:53:04
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Isabella

snygg klänning! vart ifrån?

2008-08-01 @ 12:26:58
URL: http://ihellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0