Malin " maggan, mägie, haggan" Nilsson

Japp! Detta inlägg tillägnar jag MALIN! Den underbara, fantastiska, mirakulösa,snygga, otroliga och sjukt bästigaste Malin!

Jaa.. hur kan man beskriva en litten unge som denna nudå? hon är en sjukt bra kompis och vi har alltid riktigt jävla roligt tillsammans. Hon är alltså en av familjemedlemmarna i våran kompis fyra " da family" som vi brukar säga. Namnet kommer därav att vi är faktiskt som en liten familj. Så mycket som vi umgås hela tiden och så himla väl som vi känner varandra. Den består alltså av mig, Emma , Madde och så då MALIN! De två andra i "familjen" håller nog med mig när jag säger att Malin är en väldigt GLAD person som inte klarar att hålla sig för skratt i knappt en timme! Vilket är så underbart med henne. Hennes skratt är ett sånt där som verkligen smittar av sig. skrattar malin så skrattar man själv! :D När malin kommer in i ett rum så lyfts stämningen till tusen! det kan nog alla intyga ;P Partyprinsessan Malin är alltid på G :D

Hon är iaf en riktigt riktigt bra kompis, som man kan säga allt till. Jag vet att jag kan berätta vad som hellst för denna lilla unge. och ja vet också att hon håller det för sig själv! för det är det en kompis ska vara. Pålitlig. precis som denna. Hon är också väldigt omtänksam och snäll. Men när hon blir förbannad då vet man det ;P Malin drar sig inte för att säga vad hon tycker. Vilket jag beundrar henne för. För om en person alltid säger vad hon tycker så vet man i samma veva att personen alltid talar sanning. Vilket är jäädrans bra :P

Malin är en tös med mycket energi också kan jag lova. Eller ja.. det är ju lite olika iof. som natt och dag kan man säga. är Malin trött så är hon jääävligt trött. Men då gör hon på detta viset. Hon lägger sig och sover ett par timmar å sen vaknar hon minsann till kan jag lova! Då tittar istället den hyperaktiva, mega glada och jättepratiga malin fram. Då kan hon sitta och babbla på som aldrig förr. Ibland kan det vara riktigt kul att bara sitta och lyssna på henne ;P

Men iaf! Malin är en JÄVLIGT skön unge som jag hoppas att jag kommer få ha kvar som vän hela livet! Hon är skit go tjej som vet hur man lever livet på bästa sätt! Alla älskar henne och det är inte så konstigt det heller! :P




Världens bästa Malin! tack för att du finns! :D <3

Kommentarer
Postat av: malin

öh vem äre som ska tacka att vem finns!! skulle kunna skriva en meterlång komentar o argumentera varför men du vet redan hur bra du är! pusselipussgussmuss

2008-07-14 @ 23:29:05
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0