Nyvaken

Godmorgon.. Var inte längesen jag vaknade. Satte mig såklart det första jag gjorde här. Snart blir det ut på en långpromenad med hunden. Efter det tänkte jag försöka hinna lägga mig ute i solen ett tag innan Malin och Emma kommer hit. =) det är ju nämligen ÄNTLIGEN fint väder ute!

Igår Kom först Malin hit vid typ 2.. Då gjorde vi en rabarberpaj till lilla Emma, som kom hit vid 4 typ. Vid halv fem var malin tvungen att åka till jobbet så då blev det bara jag och Emma. Vi började ett litet projekt som tog ett antal timmar. Resultatet får ni nog se snart :P Riktigt bra blev det iaf :P

Efter det så blev det iaf till att gå till coop och handla middag. Där mötte vi Malin. Sen åkte vi hem till Emma där det var meningen att vi skulle käka å sen ha lite reagge kväll å röka Hassan ( våran vattenpipa) men vi hade tydligen ingen tobak kvar så så blev inte fallet :( Men det blev trevligt ändå =)

Snart kommer nördarna hit igen. Vi hade tänkt ge ossut is kogen, som dom friluftsmänniskor vi är, å plocka blåbär. Det finns faktiskt nu =) Vi får väl se hur mycket vi orkar plocka =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0