pasta och vattenpipa !

Kom precis hem faktiskt. Lite sent kanske men så ska det ju vara på sommarlovet! =) Först åkte jag och Malin och handlade. Sen var det ju tänkt att i skulle åka hem till mig och laga litemat. Men då ringde Elin, så det blev till att vi åkte dit istället. Där blev det först laga mat ( alla va SKIT hungriga) sen blev det att röka lite vattenpipa.. usch. ja som sa till mig själv efter lördagens rökandeatt jag aldrig mer skulle röka vattenpipa!.. Där ser man hur bra det gick med den saken ;)









jordgubbar och vindruvor blev det till efterrätt! :D mumma! :P



Kommentarer
Postat av: kajsa

jaa usch för denna sommar!



mmm.. jordgubbar, lite sommarväder till det :D

2008-07-17 @ 01:29:11
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0