Regnig Måndag

Godmorgon! Det blev en tidig uppstigning för mig idag. Ska nämligen snart iväg med mamma, pappa, Erik och Elin till IKEA =D Vi håller ju på att bygga nya gäststugor i stugan så vi ska handla sängar och andra grejjer till dom. Får väl se om jag köper nåt jag med :P Vi ska också ta en sväng förbi Siba. Jag ska nämligen köpa ett mobilt bredband. så jag äntligen kan använda mig av laptopen istället. så kan man ju sitta lite vart man vill =)

Regnet öser ner här utanför fönstret. Det var nästan så att man vaknade bara av smattrandet mot fönsterrutan. Men trots att det är världens skit väder så gör det faktiskt inte så mycket.Inte idag iaf, eftersom jag ändå ska gå på IKEA så spelar det ju ingen roll vilket väder det är.

Annars vet jag inte vad som händer resten av dagen. Ska iaf ner till pappas firma och städa, vilket va ett bra tag sen. skulle egentligen ha städat i torsdags, men eftersom jag har fyllt år och det har vart massa folk hemma hela tiden så har jag bara inte hunnit! Så det får väl bli idag!


Med tanke på det som jag sa om att det hade vart mycket folk här så vill jag bara visa en riktig liten goding som var häri lördags. Mitt kusinbarn Joel! 8 månader. världens goaste unge ;P och sötaste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0