Seg söndag

Har inte orkat blogga nånting än idag. Har bara liksom inte haft lust till det. iof har jag inte vart hemma så mycket heller. Ganska tidigt i morse så åkte jag, mamma, pappa och Erik till stugan. Så jag har befunnit mig där större delen av denna regniga dag. Har också vart och städat på knaus idag. Lika segt som vanligt. Hatar jobbet men man får ju tänka på att man får bra betalt! =)

Gårdagen var jättekul! Började med förfest hemma hos Alina och sen blev det statt. Första gången för mig igår alltså. Tyckte det va kul. Dock lite trist att det tog sån tid innan folk verkligen började dansa! Men så äre la ;P




jag i alinas otroligt snygga brillor;P ( jävligt suddig bild ja vet, men så är dom allihop)



söta Alina med drinken i högsta hugg! ;D




Emma tog priset till snyggaste drinken ;P

Dagen idag har inte varit så härlig. Bakis som fan och jag har bara kännt mig som en enda stor zombie. Och dagen blev ju inte bättre av att jag upptäckte att min mobil e helt mongo. Tror den kan vara fuktskadad tillochmed. YES! precis va jag behövde.

Ni får ursäkta mig och mitt bittra jag dom senaste dagarna.
Vet inte riktigt vad det är med mig alls faktiskt. Är bara så trött på allt just nu!. men det går la över tillslut hoppas jag!..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0