Stugan

Anledningen till att jag inte har bloggat nåt speciellt dom senaste dagarna är för att jag har suttit ute i ödemarkerna dom senaste två dagarna. I stugan närmare bestämt. Men det har vart riktigt skönt att komma bort lite. Å bara ta det lugnt. Har ju vart ett underbart väder så det har inte funnits nåt bättre än att vara i stugan!

Har solat och badat och bara haft det gött. Dock blev det ju lite trist där ett tag på kvällarna när man inte hade nåt internet. Men igår kom min faster dit igen så då kunde jag låna hennes mobila. Tack för det! hur hade jag annars överlevt liksom ;P

Va ute och fiskade med kära Erik igår kväll med. Hur många jag fick snackar vi inte om. Men några firrar blev det allt! :P



han är så snygg , så snygg.




Ja Erik. Vem var det som fick det fula fisken? där har vi beviset ;P

Renate Görtschel var dess namn. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0