sunshine och present!

Idag har det varit riktigt härligt ute! 21 grader och sol! Inte illa för att vara sverige! Startade dagen med en promenad med hunden. Jäkligt varmt var det! sen la ja mig ute i solen nån timme innan et ble dags att cykla och möta Malin och Emma.  Planen var ju att plocka blåbär men ingen av oss varken orkade eller hade lust, så vi åkte till jutviken och solade istället! Riktigt gött :P fick t.o.m. lite färg tror jag!  Riktigt mysigt iaf =)


älska sol!



Just nu är ja jävligt glad iaf kan jag säga!
Fick nämligen min 18 års present idag av min mamma och pappa. Okej det vr lite i förskott men det spelar ju ingen roll. Iaf så fick jag en Laptop! WOHO! :P Dom sa att eftersom jag hade tänkt att köpa en så kunde dom lika gärna ge mig den i present istället. och det är ju bra att ha när man flyttar å så :P  TACK mamma och pappa säger ja bara!! :D







Och nu är det minsann inte långt kvar tills jag fyller! bara 2 hela dagar faktiskt! Så på lördag blir det krogen för hela slanten!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0