Till dig Malin

jaa den här gången är det min tur att ägna ett inlägg till dig faktiskt
. Eftersom du nu har så tråkigt där i din lilla bil på din lilla hemresa hem till lilla kristinehamn. Så kanske jag kanm ge dig några minuter av roande. Vad vill du att jag ska blogg om? det finns inte så mycket att säga ska jag säga dig. Här sitter jag tillsammans med Emma och Madde och väntar på att du någongång i världshistorien ska komma hem. du är ju så SEG.
Kommer du verkligen hinna hem innan Emma åker??  jag börjar snart tvivla faktiskt!
Vi vill ha våran magga här nu! plus att jag är hungrig som fan!

Men i veckan blire kul som fan! Tälta blire som aldrig förr! ;P haha å käka knark - glass i stora lass! Eller hur!?:) Du och jag kommer röjja i krillehöla! ;D  Och jag hoppas nu att du lovar att du kommer ta hand om mig hela veckan. precis som du sa på din blogg att du skulle göra! 

För att visa alla hur enormt mycket jag avgudar dig Malin så ägnar jag nu ett finfint litet kollage till dig! Bara på min älskade lilla maggan! ;D <3 jag vet att du kommer döda mig när du kommer hem men det är det värt! Allt för att visa hur mycket du betyder för mig. Maggan är min idol! WOHO



malin är djävul på min maskeradfest i höstas. snygg -  maggan no 1!









när malin är glad får hon mycket energi som sprudlar i kroppen. då kan hon få till ena riktiga glädjeskutt!!


Hon tycker också det är gött att sola solarium :P




hon är också jävligt bra på att playa basket!



jaa alla älskar vi dig magie!!
<3<3<3<3<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0