Update

Här kommer den då.. den efterlängtade uppdateringen som speciellt du gerd har tjötat på mig att göra! Men iaf. Har bott i stugan tillsammans med kusinfamiljen hela veckan så det har ju inte blirvit något datoriserande alls för min del. Har istället solat, badat, fiskat och mycket, mycket mer =) Har ju varit helt fantastiskt väder så vi kunde inte ha prickat in det bättre. Nu har dom åkt hem och jag saknar min underbara kusin sjukt mycket!! Men om några veckor kommer hon upp igen , som tur är ! :)



helt underbart väder!! =)


helt underbart att vara ute på vänern och fiska i solnedgången ;P


äälskar sommarn!!

I lördags var det dags att fräscha upp sig efter en vecka på vishan, det var nämligen dags för hela tjocka släkten att åka på dop. Mitt sjukt söta kusinbarn joel skulle döpas. Finns ingen sötare unge! Och jag längtar som aldrig förr tills jag sjka bli faster. det är inte så långt kvar nu. =)



sötaste ungen ! =) <3

Men detta med dopet var minsann inte hela sanningen. Alla trodde ju det skulle va dop men när det var dags att ta in Joel så började brudmarsen spelas och in kommer Per och Helena med bröllopskläder och lilla joel under armen. Det var alltså bröllop också! vilket ingen visste! Sjukt fina var dom!! =)



<3

Efter Vigseln blev det buffé och massa sånt grejs och sen var det dags att åka hem. Jag, Elin, Rikard och Karin satte direkt igång med en liten snabb förfest och sen beställdes det taxi ner till stan. Var laddad inför en röjjkväll på statt. Blev riktigt kul! Iaf i början. Slutet vill ja inte prata om. Tog hårt, men det är väl bara att gå vidare. Bitterheten har ju satt sig några dagar och tankarna bara fladdrar runt. Men det finns ju inte så mycket att göra. Gå vidare helt enkelt. Även om det blir svårt. Kommer väl komma över detta tillslut också. Som tur är så har man ju dom bästa kompisarna på planeten! Tack för att ni finns! Börjar väl bli dags nu att lägga ner detta och sluta deppa. Göra det bästa av situationen helt enkelt.

Veckan i övrigt har varit hur härlig som hellst! Saknar dock Elin jätte mycket. Vi har sagt båda två att vi ses på tok för lite! det är dags att ändra på den saken nu! Får väl ta och åka ner till götet ibland å hon får väl ta och komma upp hit. Alltid lika härligt att träffa henne. vi kan prata om exakt allting. spelar ingen roll om vi inte har setts på ett år eller på bara nmågra dagar,.
Det tar inte mer än några minuter så vet vi precis vart vi har varann. saknar dig Elin! men vi ses snart! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0